Zur Arbeit fliegen?

Eine Technikfolgenabschätzung der Idee des individuellen Luftverkehrs für die Stadt

  • Sarah Meyer-Soylu Institute for Technology Assessment and Systems Analysis (ITAS), Karlsruhe Institute of Technology (KIT) (DE)
  • Michael Decker Institute for Technology Assessment and Systems Analysis (ITAS), Karlsruhe Institute of Technology (KIT) (DE)
  • Torsten Fleischer Institute for Technology Assessment and Systems Analysis (ITAS), Karlsruhe Institute of Technology (KIT) (DE)
  • Jens Schippl Institute for Technology Assessment and Systems Analysis (ITAS), Karlsruhe Institute of Technology (KIT) (DE)
Published
01.04.2014
How to Cite
MEYER-SOYLU, S.; DECKER, M.; FLEISCHER, T.; SCHIPPL, J. Zur Arbeit fliegen?. TATuP - Zeitschrift für Technikfolgenabschätzung in Theorie und Praxis, v. 23, n. 1, p. 13-21, 1 Apr. 2014.

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>